"Svrha toga naloga je dopustiti da zrakoplovi nastave letjeti čim to bude moguće i određivanje načina rješenja problema sigurnosti", navodi FAA u "potvrdi sposobnosti za let" koja će biti objavljena u službenom listu u petak i odmah stupiti na snagu.
Zrakoplovne tvrtke koje imaju Boeinge 787 u svojim flotama moraju ugraditi na glavne i pomoćne akumulatore sustav izolacije i omotače kako bi se izbjegao doticaj mogućeg kratkog spoja ili pregrijavanja jedne ćelije na cijeli akumulator zrakoplova, objašnjava se u tekstu.
Treba zamijeniti i same akumulatore i njihove punjače, što će prema procjeni aeronautičkog konstruktora Boeing trajati oko pet dana po zrakoplovu.
Te promjene treba provesti prije nastavka letenja. Čim zrakoplovi budu usklađeni prema toj uputi, mogu biti stavljeni u pogon, rekao je glasnogovornik FAA u poruci.
Ta se uputa odnosi samo na zrakoplove registrirane u Sjedinjenim Državama, ali FAA očekuje da uprave za zrakoplovstvo u inozemstvu odrede jednake mjere, precizira se u poruci.
U SAD će FAA pregledati sve promjene na svakom Boeingu 787 registriranih u zemlji, koji pripadaju kompaniji United Airlines.