"Upravo smo počeli rekonstrukciju kolovdora u Sisku s izgradnjom pothodnika, perona i nadstrešnica te rekonstrukcijom četiri kolosjeka, vrijednosti 40 milijuna kuna, te izgradnju pješačkog nathodnika u Capragu za šest milijuna kuna. Počeli su pripremni radovi na obnovi pruge Caprag-Petrinja, u planu je rekonstrukcija pruge Greda-Sunja-Novska, dugačke 75 kilometara, a projektira se i drugi kolosijek pruge Sisak-Zagreb", rekao je predsjednik uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić.
Naš je cilj, istaknuo je, da vlakovi od Siska do Zagreba voze 35 minuta, a ne jedan sat.
Sisačko-moslavačka županica Marina Lovrić-Merzel (SDP) rekla je kako se ovaj trenutak dugo očekivao jer se novac zarađen u toj županiji napokon počeo vraćati. Kako je istaknula, pošto je ta županija 20 godina bila neopravdano zapostavljena, ulaganja HŽ-a jamče stabilnost i daljnji razvoj.
Iako najavljeni, sisački su gradski čelnici bojkotirali svečanost, a gradonačelnik Dinko Pintarić (HDZ) razloge je najavio na nedavnoj konferenciji za novinare, kada je rekao da on i njegova ekipa neće sudjelovati u tomu "letećem predizbornom cirkusu Zorana Milanovića na koji smo navikli posljednjih nekoliko tjedana". "Očekujemo da se vlada pozabavi s 1000 otkaza u Željezari, a ne temeljima za liftove na nekoj pasareli koja više nema kome poslužiti i pitanje je kada će biti gotova", objasnio je Pintarić.