FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Janaf: Uprava je surađivala sa službenicima Ministarstva financija

ZAGREB, 22. ožujka 2013. (Hina) - Janaf je danas priopćenjem reagirao na "različite interpretacije u javnosti i ispolitiziranog uobičajenog financijskog nadzora" u kojem iznosi kronologiju tog slučaja, uz zaključak kako je iz nje vidljiva suradnja Uprave Janafa sa službenicima Ministarstva financija.

Janaf u kronologiji navodi kako je Ministarstvo financija zatražilo od te tvrtke podatke koji se vode pod poslovnom tajnom.

Ističe i kako je Janaf zatražio od Ministarstva financija očitovanje na tu činjenicu s obzirom da je to društvo dioničko društvo, "koje kotira na Zagrebačkoj burzi, podliježe odredbama Zakona o trgovačkim društvima i Zakona o tržištu kapitala i odredbama regulatora tržišta kapitale, te je tvrtka od posebnog državnog interesa, što je navedeno u Odluci Vlade RH o objektima posebno značajnim za obranu zemlje iz 1993. i Odluci o izmjenama i dopunama Odluke Vlade RH o objektima posebno značajnim za obranu zemlje iz 1999.".

"Sukladno navedenom, do današnjeg dana, nismo dobili očitovanje Ministarstva financija na naš dopis", navode iz Janafa.

Dodaju kako Ministarstvo financija upućuje dopis prema Upravi Janafa u kojem najavljuje financijski nadzor za 19. ožujka. S obzirom da je Uprava Janafa imala tog dana dogovorene poslovne obveze, s inspektoricama se dogovara promjena termina sastanka za petak, 22. ožujka, u 9,30 sati te je ta promjena termina prihvaćena i potvrđena od nadležnih inspektorica, ističu iz Janafa.

"Dan prije zakazanog termina, 21. ožujka u poslijepodnevnim satima, inspektorice dolaze u nadzor uz potpunu suradnju Uprave Janafa d.d. i svih stručnih službi društva", naglašavaju iz Janafa i zaključuju kako je "iz navedenog vidljiva suradnja Uprave Janafa sa službenicima Ministarstva financija".

U prije poslanom priopćenju iz Janafa su iznijeli podatke o prošlogodišnjim troškovima te tvrtke u promidžbene aktivnosti, ističući kako se, kao jedan od najuspješnijih poslovnih subjekata hrvatskog gospodarstva, u svom poslovanju vodi načelima društveno odgovornog poslovanja.

Iz Janafa, uz ostalo, navode kako na različite načine podupiru društveno korisne projekte te kako je jedan od načina i podupiranje projekta ekološke, energetske, gospodarske i dr. tematike kroz edukativno-informativne formate u medijima.

Podsjećaju pritom i na članak 33. Zakona o elektroničkim medijima, prema kojemu su tijela državne uprave kao i pravne osobe u pretežitom vlasništvu države dužne 15 posto godišnjeg iznosa namijenjenog promidžbi svojih usluga ili aktivnosti utrošiti na oglašavanje u audiovizualnim ili radijskim programima regionalnih i lokalnih nakladnika televizije i/ili radija.

Janaf je u prošloj godini utrošio 736,3 tisuće kuna u promidžbene aktivnosti, a to čini 0,15 posto od ukupnih prihoda u iznosu od 487,6 milijuna kuna te 0,7 posto od ukupne bruto dobiti u iznosu od 104,4 milijuna kuna u prošloj godini, podaci su koje tvrtka iznosi u priopćenju.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙