Breglec je istaknuo kako članice Udruženja moraju precizno definirati zajedničke interese te se ujedno zalagati za stimulativnu poreznu politiku i za povoljne tržišne uvjete koji će omogućiti razvoj.
Trenutno su dominantni negativni tržišni procesi i to treba što hitnije zaustaviti jer će u protivnom takva nepovoljna situacija prouzročiti pad broja gospodarskih subjekata odnosno otpuštanje zaposlenika. Zbog toga je nužan dijalog svih aktera u ovoj gospodarskoj djelatnosti, kako bi što prije započeo investicijski ciklus koji bi u konačnici rezultirao većim prihodima i povećanim brojem zaposlenika, kazao je Breglec.
Kao jedan od prioriteta budućeg rada Udruženja naveo je iznošenje, odnosno formuliranje kvalitetnih normativnih rješenja radi što učinkovitijeg reguliranja odnosa u branši.
Dalja liberalizacija poštanskog tržišta i tranzicijski procesi u ovom tržišnom segmentu neminovni su i tome se treba prilagoditi, naglašava Breglec.
Trend liberalizacije poštanskih usluga prisutan je u svijetu, a riječ je o procesu koji stimulira poduzetništvo. U ovoj branši ubrzano se pojavljuju nove tehnologije koje drastično mijenjaju poslovne procese pri čemu se stvaraju mogućnosti i za pružanje novih usluga, istaknuto je na osnivačkoj skupštini udruženja.
Po podacima koje je iznijela direktorica Sektora za promet i veze HGK Ljubica Herceg, sukladno Zakonu o poštanskim uslugama u Hrvatskoj registriran 21 davatelj poštanskih usluga (jedan je obrtnik), a Hrvatska pošta (HP) jedina je registrirana za davatelja univerzalnih poštanskih usluga.
Davatelji poštanskih usluga u 2011. su ostvarili ukupno 356,35 milijuna usluga, što je smanjenje za oko 2 posto u odnosu na godinu prije. Pritom je HP s 255 milijuna usluga ostvario udjel od približno 72 posto, dok su ostali davatelji sa 101,4 milijuna ostvarenih usluga imali udjel od približno 28 posto.
U strukturi ukupno ostvarenih poštanskih usluga univerzalne su poštanske usluge činile oko 59 posto svih usluga, a ostale poštanske usluge oko 41 posto.
Davatelji poštanskih usluga su u 2011. od obavljanja poštanskih usluga iskazali prihode u ukupnom iznosu od 1,53 milijardi kuna, što je približno ista razina kao i u godini ranije.
Na kraju 2011. za obavljanje poštanskih usluga bilo je zaposleno 10.500 radnika, od čega je u HP-u bilo zaposleno 8.238 radnika, što je u ukupnom broju udio od oko 78 posto, a kod ostalih davatelja 2.262 radnika ili oko 22 posto.