Na taj je rezultat pozitivno utjecala i implementacija grupnog projekta prijenosa dijela portfelja loših kredita u zasebno društvo u vlasništvu Grupe, čime su smanjeni troškovi rezervacija, navodi se u priopćenju Hypo banke.
Naime, Hypo banka provela je sredinom prosinca, u sklopu projekta koji se provodi na razini cijele Hypo Alpe Adria grupe, transakciju smanjenja djelomično nadoknadivih i nenadoknadivih plasmana. Tom su transakcijom na drugo trgovačko društvo prenijeti krediti ukupne bruto izloženosti 5,6 milijardi kuna, dok je utjecaj na imovinu banke iznosio 3,7 milijardi kuna.
Ukupna imovina Hypo banke krajem prošle godine iznosila je 34,69 milijardi kuna, čime je ta banka, kako se navodi, učvrstila svoju poziciju jedne od pet vodećih banaka u Hrvatskoj.
Ukupni neto kreditni portfelj Hypo banke u prošloj godini iznosio je 24,26 milijarde kuna, a ukupno je u 2012. realizirano 4,6 milijardi kuna novih kreditnih plasmana.
Ukupni depoziti iznosili su 22,44 milijarde kuna uz ponovni veliki rast depozita građanstva, koji su na kraju prošle godine iznosili 13,09 milijardi kuna, što je porast od 6,5 posto u odnosu na kraj 2011.
Hypo banka je završila 2012. s tržišnim udjelom od 8,51 posto, a sa 30,19 posto ima najvišu stopu adekvatnosti kapitala od svih velikih banaka na hrvatskom tržištu te jednu od najviših u cijeloj regiji, ističe se u priopćenju.
Neto kamatni prihod i dalje je najveća stavku prihoda te je iznosio 676 milijuna kuna, a slijede prihodi od naknada i provizija koji su iznosili 218,08 milijuna kuna. Iako su ta dva segmenta ostvarila lagani pad u odnosu na 2011. godinu, oni su u skladu s planovima banke i tržišnim kretanjima, ističu iz Hypo banke.
U priopćenju se prenosi i izjava predsjednika Uprave Hypo Alpe-Adria-Bank Markusa Ferstla da je banka tijekom posljednjih godina napravila značajne iskorake u poslovanju, a u 2012. je smanjenjem portfelja loših kredita značajno poboljšala svoje ključne poslovne pokazatelje te sada ima puno kvalitetnije temelje. Banka će u 2013. i idućim godinama nastaviti razvijati svoje poslovanje, širiti bazu klijenata te aktivno sudjelovati u podupiranju hrvatskog gospodarstva, ističe Ferstl.
Iz Hypo banke navode kako su tijekom 2012. proširili poslovnu mrežu za četiri nove poslovnice i 15 novih bankomata, kojih danas ima 257, a strateška odluka za 2013. je nastavak širenja poslovne mreže.
Među ciljevima za ovu i iduće godine ističu dodatno poboljšanje kvalitete poslovanja i usluga, nastavak razvoja banke uvođenjem novih proizvoda, otvaranjem novih poslovnica, stjecanjem novih klijenata te plasiranjem novih kredita u vrijednosti od 3,7 milijardi kuna.