Iako istraživanje, koje će biti objavljeno u časopisu Journal of Pediatrics, nije dokazalo uzočno-posljedičnu vezu vježbanja i uspjeha u školi, otkriće može biti posebno važno u svjetlu činjenice da su neke američke škole isključile tjelovježbu iz nastave kako bi više vremena posvetile čitanju, pisanju i aritmetici.
"Škole koje žrtvuju vrijeme za fizičke aktivnosti u koristi matematike i čitanja moguće zauzimaju kontraproduktivni pristup", kaže Robert Rauner sa sveučilišta Creighton iz Lincolna, u Nebraski, koji je vodio istraživanje.
U okviru istraživanja Raunerov je tim usporedio tjelesnu kondiciju učenika osnovnih i srednjih škola u Lincolnu i rezultat njihovih školskih testova i utvrdio da učenici koji više vježbaju imaju 2,4 puta veće izglede za bolji rezultat na testovima iz matematike i dva puta veće izglede za uspjeh na testovima čitanja u odnosu na djecu koja ne vježbaju.
Utvrdili su da indeks tjelesne mase nije povezan s rezultatima na testovima pa su zaključili da je fizička kondicija bitnija za uspjeh u školi od tjelesne težine.