FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Djeca koja više vježbaju imaju bolje ocjene

NEW YORK, 1. ožujka 2013. (Hina/Reuters) - Jedan od puteva do boljih ocjena u školi može se skrivati u gimnastičkoj dvorani ili na igralištu, kažu američki znanstvenici i tvrde da djeca u osnovnim i srednjim školama koja ne vježbaju dovoljno imaju veće izglede za lošije ocjene iz matematike ili jezika.

Iako istraživanje, koje će biti objavljeno u časopisu Journal of Pediatrics, nije dokazalo uzočno-posljedičnu vezu vježbanja i uspjeha u školi, otkriće može biti posebno važno u svjetlu činjenice da su neke američke škole isključile tjelovježbu iz nastave kako bi više vremena posvetile čitanju, pisanju i aritmetici.

"Škole koje žrtvuju vrijeme za fizičke aktivnosti u koristi matematike i čitanja moguće zauzimaju kontraproduktivni pristup", kaže Robert Rauner sa sveučilišta Creighton iz Lincolna, u Nebraski, koji je vodio istraživanje.

U okviru istraživanja Raunerov je tim usporedio tjelesnu kondiciju učenika osnovnih i srednjih škola u Lincolnu i rezultat njihovih školskih testova i utvrdio da učenici koji više vježbaju imaju 2,4 puta veće izglede za bolji rezultat na testovima iz matematike i dva puta veće izglede za uspjeh na testovima čitanja u odnosu na djecu koja ne vježbaju.

Utvrdili su da indeks tjelesne mase nije povezan s rezultatima na testovima pa su zaključili da je fizička kondicija bitnija za uspjeh u školi od tjelesne težine.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙