Samsung, proizvođač tableta Galaxy, prodao je u posljednjem prošlogodišnjem tromjesečju 7,9 milijuna takvih računala, 2,2 milijuna više nego u istom razdoblju prethodne godine, čime je povećao tržišni udio na 15,1 posto, izvijestio je BBC.
Vodeća kompanija na tom tržištu, proizvođač iPada Apple smanjio je svoj tržišni udio na 43,6 posto, s 51,7 posto, unatoč povećanju prodaje.
Dva se konkurenta natječu koji će osvojiti veći udio u tržištu tableta, kojeg smatraju ključem ukupnog rasta.
Svjetske isporuke poskočile su 75 posto u posljednjem kvartalu 2012., na rekordnih 52,5 milijuna tablet računala.
"Očekivali smo vrlo snažno četvrto tromjesečje i tržište nije razočaralo", zaključio je Tom Mainelli iz IDC-a.
Brojke su u oštrom kontrastu s tradicionalnim tržištem osobnih računala, koje je u promatranom razdoblju zabilježilo pad isporuka, prvi u više od pet godine.
Očekuje se da će tržište tableta nastaviti rasti u sljedećim godinama.