Kako se navodi u priopćenju Agencije, integracija regionalnih ureda Agencije za plaćanja je obveza Hrvatske prema EU, odnosno jedan od kriterija za akreditaciju Agencije, što je uvjet za korištenje europskih poljoprivrednih fondova.
Uz središnji ured u Zagrebu, Agencija za plaćanja posluje putem 21-og regionalnog ureda u županijskim centrima, a imala je i 60 ispostava po županijama. Europski revizori utvrdili su da tako veliki broj izdvojenih lokacija predstavlja visoki operativni rizik u pogledu informacijske i fizičke sigurnosti.
Prema akreditacijskim kriterijima, prostori Agencije za plaćanja moraju biti adekvatno opremljeni i zaštićeni nadzornim sustavom radi autorizirane identifikacije zaposlenika i posjetitelja.
S ciljem udovoljavanju propisanim kriterijima i traženim standardima sigurnosti prostora i informacija, ispostave se pripajaju regionalnim uredima Agencije u županijskim centrima, koji će sa dosadašnjih neadekvatnih lokacija biti preseljeni u uredske prostore FINA-e.
Dakle, Agencija za plaćanja će i dalje poslovati putem 21 regionalnog ureda u županijskim centrima, a poljoprivrednicima na raspolaganju ostaju i lokalni uredi Hrvatske poljoprivredne agencije i Poljoprivredne savjetodavne službe, čije lokalne ispostave ostaju na postojećim lokacijama, navode iz Agencije.
Ističu i kako je fizički dolazak poljoprivrednika u regionalni ured Agencije nužan samo jednom godišnje i to u slučaju promjene posjeda poljoprivrednog zemljišta (ažuriranja podataka u ARKOD-u). Sve drugo se može zatražiti pisanim putem i dobiti natrag na isti način, navode iz Agencije za plaćanje u poljoprivredi.