Na parkiralištu tvornice Everett u sklopu zračne luke Paine Filed, linija dovršenih Dreamlinera bliješti okupana suncem u podnožju snijegom prekrivenih planina Cascade, čekajući da ih pokupe vlasnici.
To se vjerojatno neće skoro dogoditi, nakon što je Federalna uprava za zračni promet (FAA) privremeno zabranila let Dreamlinera nakon drugog incidenta u kojem je jedan zrakoplov prisilno sletio zbog greške na litijskoj bateriji.
To znači da nijedan od 787-ca iz Everetta ne može nigdje, pa bi na parkiralištu uz zračnu luku Paine Filed mogla zavladati prilična gužva, jer se proizvodnja uredno nastavlja.
Boeing ima dvije proizvodne linije u Everettu koje mjesečno proizvedu tri Dreamlinera te jednu u novoj tvornici u Charlestownu u Južnoj Karolini koja svakoga mjeseca "izbaci" dva zrakoplova toga tipa u koji, ovisno o rasporedu sjedala, stane između 210 i 290 putnika.
U srijedu je iz tvornice izašao čini se gotovi Dreamliner za Air Indiju, dok ih je još šest u bojama All Nippon Airwaysa, kineskog Hainan Airlinesa, Japan Airlinesa i poljskog LOT-a poredano uz pistu Paine Fielda.
Boeing je u srijedu priopćio da se proizvodnja nastavlja prema planu i nije želio komentirati buduće isporuke.
Unutar tvornice, koja je dio po volumenu najveće zgrade na svijetu, radovi se nastavljaju bez bilo kakvih znakova smetnji.
Postupak sastavljanja 787-ce, čiji je trup izrađen od ugljikovih kompozita, tiši je i manje radno intenzivan od tradicionalnih Boeingovih aluminijskih trupova, najviše zbog toga što se u strukturu ne moraju bušiti tisuće metalnih zakovica.
Zahvaljujući brojnim poboljšanjima, Dreamliner troši oko 20 posto manje goriva nego zrakoplovi slične veličine, pa su u Boeingu s pravom očekivali dobru reakciju tržišta, s obzirom na to da cijena kerozina ima velik udio u ukupnim troškovima zračnih prijevoznika.