Iz Dione navode kako je proces pronalaska kandidata za ovu poziciju bio promišljen i dugotrajan te kako Vodopija iza sebe ima bogato međunarodno iskustvo upravljanja različitim segmentima poslovanja u vodećim regionalnim tvrtkama srednje i jugoistočne Europe.
Vodopija je radio u Plivi na poziciji direktora predstavništva, karijeru je nastavio u Dukatu te TDR-u gdje je nakon upravljanja tržištima regije preuzeo poziciju direkora marketinga i prodaje. Slijedeći korak u karijeri je bio prelazak u konzulantske vode, a zadnje je četiri godine proveo u Makedoniji gdje je restrukturirao vodeću mliječnu industriju.
Vodopija ističe kako restrukturiranje i razvoj Dione predstavlja velik profesionalni izazov, ali je uvjeren da će Diona znati iskoristiti svoj potencijal kako bi povećala prepoznatljivost kod kupaca, poboljšala efikasnost i stvorila dobre temelje za daljnji rast.
"Diona ima velik potencijal rasta i radujem se izazovu njene transformacije. Vizija i posvećenost vlasnika i Nadzornog odbora čine transformaciju provedivom, a njenu uspješnost realnom", kazao je Vodopija.
Trgovački lanac Diona ima oko 200-tinjak trgovina, zapošljava oko 1.800 djelatnika, a u 2011. je ostvaren ukupni prihod od 1,2 milijarde kuna.