Sudnji dan namijenjen je profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru tržišnih komunikacija te studentima, a ove godine na natječaj se prijavilo više od 500 sudionika te je o pobjednicima odlučivao mnogobrojni žiri online putem.
U kategoriji redatelja godine, orden Sudnjeg dana na dodjeli u Galeriji Bačva (Džamija), dobio je Dalibor Matanić za rad Diners Orix, dok ga je u kategoriji snimatelj godine dobio Vanja Černjul za rad Orix Diners.
Orden Sudnjeg dana u kategoriji Mlada nada, koji se dodjeljuje najuspješnijim studentima, pripao je Nikši Eršeku, Pavu Kuhariću i Filipu Pomykalu za rad Ne Budi Tikva. Ove godine će kao nagradu dobiti mini outdoor kampanju od tvrtke B1 plakati, kojom će se reklamirati kako bi došli do novih poslova i klijenata.
U kategoriji dizajnera godine najboljima su proglašeni Igor Manasteriott i Mia Marić za Didino maslinovo ulje, a u kategoriji copywriter godine Daniel Vuković i Hrvoje Škurla za Moron Bonbon.
Orden Sudnjeg dana za fotografa godine dobio je Mladen Šarić za Clox Cake Collection, dok je u kategoriji glumac godine najboljom proglašena Judita Franković za ulogu u reklami za HPB tekući račun.
U kategoriji ilustratora godine orden Sudnjeg dana dobio je Stjepan Mihaljević za The Iron Frog - promotivne ilustracije, dok je Krsto Jaram dobio orden Sudnjeg dana u kategoriji animatora godine za uvodnu špicu dugometražnog filma Fleke.
Web kreativcem godine proglašen je Željko Glavor za rad Ledonardo (Ledo), a kompozitorom godine Luka Zima za projekt "Neka vatra i dalje gori" u reklami Ožujskog piva.
Leo Vinković i Goran Šoša dobili su orden Sudnjeg dana u kategoriji suradnik godine za rad Klinika Bike Service.
Nezavisni festival tržišnih komunikacija "Sudnji Dan" od 2010. organizira neprofitna udruga Kulturna ofenziva, čiji je primarni cilj promicanje autorstva i kreativnosti.
Festival okuplja hrvatske kreativce iz područja dizajna, fotografije, glazbe, režije, ilustracije i glume.
Najvažnije festivalske značajke su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom, besplatna kotizacija te brojčano velik žiri koji sačinjava više od 200 ljudi iz navedenih branši koji ocjenjuju online.