Po ministrovim riječima prosječna cijena svakog od novih vlakova iznosit će pet ili šest miljuna eura. Također je istaknuo kako će kroz ulaganja u željezničku infrastrukturu i riječne putove Hrvatska kroz fondove Europske unije biti spremna do 2015. godine iskoristiti do tri milijarde eura.
Pri tome je istaknuo projekt izgradnje željezničke pruge od Skradnika kod Ogulina do Mađarske. Hajdaš Dončić je rekao kako izrada tog projekta mora biti završena do 2015. a "nakon toga taj pravac, odnosno koridor prijavljujemo u jedan europski koridor gdje je moguće sufinanciranje građevinskih radova u iznosu do 85 posto".
Ministar Hajdaš Dončić je istaknuo kako se nacionalnim sredstvima planira financirati prometni pravac od Skradnika do Rijeke te željeznička pruga od Zagreba do Splita kao regionalne pruge tako da HŽ -Infrastruktura to financira ili zajmom Svjetske banke, ili zajmom nacionalnih banaka ili Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Na upit kako komentira kašnjenje u završetku prometnice Trogir-Omiš, ministar Hajdaš Dončić je kazao kako je upravo danas promijenjen izvođač radova na dionici od Splita do zračne luke Resnik u Trogiru, te da očekuje da će ta dionica biti završena do kraja 2013. Što se tiče samog ulaza u Split, ministar je kazao kako očekuje da će idućeg tjedna tvrtka koja je bila solidarni jamac ući na to gradilište jer dosadašnji graditelj "ne može završiti tu dionicu od 4,2 kilometra". "Očekujem završetak i te dionice do kraja 2013. godine", dodao je. Osvrćući se na dionicu od Stobreča do Omiša, ministar je kazao kako ta investicija Hrvatskih cesta za iduću godinu ovisi o kreditnim zaduženjima Hrvatskih cesta.
Naglasio je kako je sada prekinuta praksa da se izgradnji prometnica pristupa bez riješenih građevinskih dozvola što je otežavalo i usporavalo gradnju.