Presuda je donesena dvije godine nakon što je drugi francuski sud tu kompaniju proglasio kazneno odgovornom za nesreću u kojoj je poginulo 113 ljudi i koja je označila kraj tom nadzvučnom zrakoplovu.
Istražitelji su zaključili da je komad metala na pisti koji je otpao s Continentalova zrakoplova uzrokovao nesreću.
Continental je prvu sudsku presudu ocijenio nepravednom i apsurdnom i uložio žalbu.
Air Franceov Concorde zapalio se prilikom polijetanja sa zračne luke Charles de Gaulle i srušio na obližnji hotel, pri čemu je poginulo 109 ljudi u zrakoplovu i četvero na tlu.
Većina putnika bili su njemački turisti koji su putovali u New York radi krstarenja Karibima.
Continental je sudskom presudom iz 2010. bio kažnjen s 200.000 eura i morao je platiti milijun eura odštete Air Franceu.
Nova presuda poništila je tu odluku i oslobodila kompaniju odgovornosti.
Osim toga, Continentalov mehaničar John Taylor oslobođen je 15-mjesečne uvjetne zatvorske kazne izrečene zbog toga što nije poštivao industrijske standarde iskoristivši titan da bi izradio komad koji je otpao sa zrakoplova.
Američka kompanija ustrajno je tvrdila da se Concordeov motor zapalio prije nego je naletio na komad metala na pisti te da ju se koristi kao žrtveno janje kako bi se zaštitilo francusku zrakoplovnu industriju.
Concorde je nakon nesreće moderniziran i vraćen u promet, no Air France i British Airways povukli su ga 2003. navodeći kao razlog visoke operativne troškove i pad potražnje.