"Projektom Pipi" košarkaški klub Split je odlučio u sezoni 2012./2013. besplatno na dresove prve momčadi staviti logo napitka (soka) Pipi koji se proizvodi u Dalmacijavinu, tvrtki u stečaju te je na taj način pridonio povećanoj prodaji tog proizvoda što je pomoglo osiguravanju plaća za 230 uposlenika i opstanku tvrtke. Takvu odluku KK Split je donio nakon više neuspješnih pregovora s potencijalnim glavnim sponzorima za sezonu 2012./2013.
Nakon stavljanja reklamnog logoa na dresove košarkaša prve momčadi prodaja Pipi narančade ubrzo je dostigla takve razmjere da se ponekad nje moglo osigurati dostatne količine za sve narudžbe koje su dolazile u odjel prodaje.
Projekt je osmisilio direktor marketinga KK Split Damir Skelin, koji je i preuzeo nagradu u Portorožu, u kojem su bili i stečajni upravitelj Dalmacijavina Perica Mitrović, direktorica marketinga i prodaje Dijana Čović te sportski direktor i igrač KK Split Nikola Vujčić.
"Ovo je prekrasna sportska bajka koja je dovela do toga da sponzori sada sami dolaze u kontakt s našim klubom, prepoznajući nas kao jedinstven primjer u sportu, i dogovaraju s nama marketinšku suradnju", kazao je Vujičić, dok je stečajni upravitelj Dalmacijavina Perica Mitrović istaknuo kako su prijatelji iz KK Split "svojom odlukom da nas besplatno reklamiraju bli veliki pokretač pozitivnih promjena koje će imati dalekosežne pozitivne odjeke na budućnost tvrtke i njenih djelatnika".