Zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale Podravka i Uniline će nastojati proširiti ponudu, ali i značajno povećati rezultate prodaje ponajprije na tržištima Rusije, Mađarske, Poljske, Kine i drugim tržištima.
Predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić istaknuo je kako je ovo novi iskorak dviju tvrtki te kako postoji veliki potencijal za rast na međunarodnim tržištima, prije svega srednje Europe i Rusije.
Više od polovice svojih prihoda Grupa Podravka ostvaruje na inozemnim tržištima što dovoljno govori koliko je važno pronalaziti nove modele suradnje koji će doprinjeti rastu i razvoju, rečeno je.
Mršić vjeruje kako suradnjom s Unilineom mogu ostvariti željene sinergijeske učinke kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima.
I predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba smatra kako se zajedničkim djelovanjem može napraviti pomak i iskorak u poslovanju dviju tvrtki.
Uniline i Podravka ključni su igrači svatko u svom segmentu i normalno je da zajedno pronalaze nove mogućnosti plasmana i promocije svojih proizvoda, kazao je.
Nastojat ćemo biti prisutniji na tržištima gdje je Podravka jaka i obrnuto, a glavni interes su nam tržišta Europe, Rusije, ali i tržišta dalekih zemalja, istaknuo je.
Ugovor nema vremensko ograničenje, a vrijednost ugovora nije iskazana u novcu zato što iz međusobne zajedničke suradnje treba proizaći sinergijski učinak za ono što radimo, kazao je Mršić.
Očekuje se rast prodaje na inozemnim, ali i domaćem tržištu kroz HoReCa kanal (hoteli, restorani, kafići), zatim rast u prodaji turističkih aranžmana, a dodatni benifit suradnje je jačanje imidža obje kompanije, naveo je.
Napominje i kako će se raditi kopromocija, jedni druge će promovirati na pojedinim tržištima, osmislit će zajedničke promotivne aktivnosti, zajednički nastupati na sajmovima itd.