Namjera je obnoviti prugu i osposobiti je za brzinu vlakova od 60 kilometara na sat do 1. svibnja 2013. godine. Na taj način prijevoz željeznicom na relaciji Požega-Velika ponovno će biti konkurentan za prijevoz tereta te putnika u dnevnim migracijama, što će doprinijeti revitalizaciji tog prostora, navodi se u priopćenju HŽ Infrastrukture koja je jučer započela izvoditi radove na obnovi.
Dionica Požega-Velika sagrađena je 1914. godine, a zbog dotrajalosti, brzina vlakova u postojećem voznom redu iznosi 20 kilometara na sat, dok kroz kolodvor Požega iznosi 15 kilometara na sat. Bez obnove pruge uskoro bi došlo do njezina zatvaranja, ističu iz HŽ Infrastrukture.
U planu je kompletna zamjena gornjega pružnog ustroja na cjelokupnoj duljini pruge od Požege do Velike.
Radovi će se izvoditi od ponedjeljka u 7 sati do petka u 18 sati i to u četiri ciklusa, počevši od 12. do 16. studenoga te od 3. do 7. prosinca. U slučaju povoljnih vremenskih uvjeta radovi će biti nastavljeni bez prekida, a u suprotnome bi se s radovima nastavilo u veljači ili ožujku 2013. godine s planom završetka obnove do 1. svibnja 2013.
Tijekom obnove pruge i njezina zatvaranja za promet putnike će prevoziti autobusi.
U planu Uprave HŽ Infrastrukture je i obnova pruge Pleternica-Čaglin-Našice, za koju će također biti potpisan sporazum s gradom Požegom. Modelom suradnje s lokalnom zajednicom, u ovome slučaju s gradom Požegom, Uprava HŽ Infrastrukture pronašla je model revitalizacije lokalnih pruga, navodi se u priopćenju.