Konferencijski dio Weekend Media festivala započeo je jutros programom "Hard talk" u kojem je gostovao vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeschi dok će vodeći regionalni stručnjaci za odnose s javnošću raspravljati o utjecaju krize na PR industriju a čelnici najvećih televizijskih kuća pokušat će, kako su najavili organizatori "raspršiti mitove o TV rejtingu".
U sklopu Weekend Media Festivala predstavnici Hrvatskog telekoma na današnjoj su konferenciji za novinare najavili strateški sporazum s Googleom koji će omogućiti učinkovite kampanje za obrtnike te male i srednje poslovne korisnike. Time je, kako je rečeno, Hrvatski telekom postao prvi telekom operator u Hrvatskoj koji je postao Googleov AdWords partner.
"Naš strateški sporazum s Googleom unaprjeđuje odnose s obrtnicima te malim i srednjim poduzećima te ih potiče da koriste online oglašavanje i pronađu nove klijente", rekao je novinarima operativni direktor Sektora za marketing za poslovne korisnike HT-a Ivan Skender.
Weekend Media festival i ove godine dovodi ugledne predavače iz regije i svijeta, a direktor festivala Tomo Ricov kaže da veliki interes vlada za predavanja dvojice mladih Amerikanaca. Gabriel Dance, interaktivni urednik britanskog lista Guardian u New Yorku govorit će o stvaranju interaktivnih vijesti dok će budućnost vijesti i demokracije pokušati procijeniti Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa i jedna od 30 najutjecajnijih osoba mlađih od 30 godina prema časopisu Forbes.
Osim toga, tijekom tri dana Weekend Media Festivala raspravljat će se i o inovacijama u medijima, novim i starim marketinškim konceptima, uvijek prisutnoj kriznoj komunikaciji, novim medijskim igračima i drugim medijskim temama.