FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljen program Weekend Media Festivala

ZAGREB, 3. rujna 2012. (Hina) - Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu (WMF), regionalnom festivalu komunikacija koji se od 20. do 23. rujna održava u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju, uz niz predavanja, panela i prezentacija održat će se i regionalna revija reklamnih agencija - BalCannes te 13. konferencija za odnose s javnošću, Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Direktor programa petog po redu WMF-a, Nikola Vrdoljak istaknuo je na današnjoj konferenciji za novinare u zagrebačkom klubu Pepermint, koji je ujedno i organizator festivala, kao nove formate ovogodišnjeg WMF-a "Dvoboj: Print vs. Internet", "Pogled preko plota" (pregled tržišta u regiji) te "Hard Talk", kojim se, kako je rekao, želi dobiti više od samih poslovnih i medijskih informacija, uz goste Aleksandra Tijanića i Gorana Milića te Emila Tedeschija.

Naglasio je da će na festivalu biti više stranih predavača nego prošlih godina, a od predavanja, koji će se ove godine posebno usredotočiti na novinarstvo, istaknuo je predavanje Conora White-Sullivana, direktora HuffPost Labsa i Gabriela Dancea, interaktivnog urednika britanskog Guardiana. Obojica se bave distribucijom sadržaja na neki novi način u uvjetima današnjeg svijeta, rekao je Vrdoljak.

Od panela izdvojio je "Hrvatski pop vs. srpski folk - regionalni glazbeni fenomeni", u kojem će gostovati Lepa Brena, Saša Popović, Antonije Pušić (Rambo Amadeus) i Nina Badrić, a razgovarat će se o glazbenim promjenama u regiji.

Na panelu "Gdje se događa novinarstvo" urednici dnevnih novina iz regije govoriti će o produkciji vijesti, a održate će se i paneli "Novi medijski igrači", "Regija 3.0", "Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?" i "Mit o TV rejtingu".

Predsjednica HUOJ-a Aleksandra Kolarić kazala je kako će tema 13. konferencije HUOJ-a, koja je najvažniji godišnji skup djelatnika za odnose s javnošću iz privatnog, javnog i nevladinog sektora, biti kriza. Posebno će se, rekla je, govoriti o utjecaju ekonomske krize na poslovnu etiku i komunikaciju u interesno-utjecajnim skupinama.

Tema okruglog stola ovogodišnje konferencije bit će upravljanje komunikacijama u javnoj upravi u doba krize, a kao gost je najavljen glasnogovornik bivše grčke vlade, George S. Petalotis.

Član uprave Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), Davor Bruketa rekao je da će na regionalnoj reviji reklamnih agencija - BalCannes, biti predstavljeni radovi po izboru stručnog žirija, pristigli iz agencija iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore.

U glazbenom programu nastupit će Partibrejkersi, Pips, Chips&Videoclips, Rambo Amadeus te gosti iznenađenja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙