Splitski HDZ optužuje Vladu i nadležno ministarsvo da mjesecima "ignoriraju taj problem i ponašaju se kao da se to događa nekome drugom, čime šalju poruku da se maćehinski odnose prema Splitu i dalmaciji u odnosu na Rijeku i neke druge gradove u kojim SDP ima vlast".
"HDZ Grada Splita traži od Hrvatskih cesta i nadležnog ministarstva da odmah nastave i dovrše radove na dijelu ceste između Solina i Trogira, te stave u funkciju obilaznicu kod Omiša, na kojoj su počeli radovi na realizaciji mosta preko rijeke Cetine i povezivanjem na postojeće prometnice", stoji u priopćenju što ga je potpisao predsjednik splitskog HDZ-a Petar Škorić.
Time bi se, kako se dodaje, prije završetka cjelokupne brze ceste do Omiša (brza cesta Trogir-Omiš) otvorila mogućnost obilaska Omiša korištenjem i zaobilazne ceste preko naselja Žrnovnica, Srinjani i Tugare, koja je u ingerenciji Županijske uprave cesta (ŽUC) i zadnjih godina joj se značajno poboljšavaju elementi, te se projektiraju obilaznice glavnih naselja na njezinoj trasi, a sve je moguće završiti do 2015. godine.
"Potrebno je nastaviti razvoj projekta kompletne brze ceste do Omiša (brza cesta Trogir-Omiš) , maksimalno se aktivirati na financiranju, dobivanju dozvola, ugovaranju i izvođenju mosta preko rijeke Cetine i zapadne spojne ceste na državnu cestu DC70, što je moguće završiti do lipnja 2014. godine", ističe splitski HDZ. Naglašava se kako je za grad Split od iznimne važnosti završiti dionicu ceste Solin-Klis koja predstavlja jedinu vezu s auto-cestom i zaobalnim dijelom Splitsko-dalmatinske županije, te se izražava zabrinutost zbog zastoja na dovršetku izgradnje druge trake na toj cestovnoj dionici.
Nedavno je na internetu pokrenuta i peticija kojom se od Vlade RH traži da preispita nedavnu odluku o zaustavljanju gradnje brze ceste Trogir-Omiš i upozorava da je ta cesta nužna jer se ljeti na jadranskoj magistrali između Trogira i Omiša, a posebice na ulazu u Split, stvaraju prometne kolone i po desetka kilometara što tu prometnicu pretvara u "najzagušeniju" u Hrvatskoj.
Izgradnju 50-ak kilometara duge četverotračne brze ceste od Trogira do Omiša, vrijedne gotovo 200 miljuna eura, Hrvatske ceste započele su u lipnju 2006. godine. Ta je cesta trebala biti dovršena do kraja 2008. godine. Do sada je dovršen dio prometnice kroz Kaštela te manji dio oko Omiša, a kod Solina se cesta nastavlja na postojeću četvorotračnu splitsku obilaznicu od Solina do Stobreča dugu desetak kilometara.