Uz novootvorenu dionicu na trasi koja povezuje Sarajevo i Zenicu ukupna dužina autoceste sada iznosi 52 kilometra.
Gradnja ovih desetak kilometara autoceste trajala gotovo pet godina, a stajala je 43 milijuna eura.
Višekratno probijanje rokova izvođači su pravdali težinom terena, odnosno potrebom saniranja velikog klizišta na koje su naišli tijekom gradnje.
Do potpunog spajanja Sarajeva i Zenice modernom prometnicom ostalo je izgraditi još desetak kilometara autoceste što uključuje i tunel dug tri kilometra.
Planirano je da se ti radovi završe do kraja 2014. godine, iako su i tu neki rokovi već probijeni, a glavni uzrok je stečaj slovenske tvrtke "Primorje" koja je izvodila radove na probijanju tunela.
Za nešto manje od dvije i pol godine planirano je i dovršenje dionice od deset kilometara između Bijače i Ljubuškog na južnoj granici BiH i Hrvatske, što uključuje i gradnju suvremenog graničnog prijelaza namijenjenog izvozu roba biljnog i životinjskog podrijetla.
Ove su godine započeli i radovi na dionici autoceste u dužini od oko tri kilometra južno od Sarajeva prema Mostaru, a najavljen je početak gradnje dionice između Odžaka i Svilaja na sjevernoj granici s Hrvatskom, gdje treba izgraditi i novi most preko Save.
Dosadašnju gradnju autoceste na paneuropskom koridoru koji treba povezati Ploče i Budimpeštu i koja kroz BiH prolazi u dužini oko 330 kilometara, vlasti te zemlje financirale su uglavnom iz proračunskiuh prihoda te djelomice kreditima dobivenim od Europske banke za obnovu i razvitak (EBRD) i Europske investicijske banke (EIB).
Dionica autoceste koja prolazi krot teritorij Republike Srpske u dužini od pedesetak kilometara odlukom vlade tog entiteta treba biti građena dodjelom koncesije na trideset godina, a isti model planira se i za dionicu između Zenice i Doboja koja je na teritoriju Federacije BiH.
Za najzahtjevniju dionica između Sarajeva i Mostara za sada još nema točno planiranog modela financiranja, no procjena je kako će za nju teško biti naći koncesionara s obzirom na skupu gradnju i težak teren te razmjerno malu isplativost.