Ta pogreška nalazi se u modelu RAV4 automobila proizvedenih od 2006. do 2011. godine, dok se u Lexusu nalazi samo u vozilima proizvedenima 2010. godine.
Iz Toyote poručuju da se ne radi o pogrešci u dizajnu ili proizvodnji, nego o mogućnosti pojave hrđe ako matica na stražnjem ovjesu nije pravilno zategnuta, što bi nakon dužeg vremena moglo dovesti od problema u vožnji.
Na to su Toyotu upozorile američke vlasti za sigurnost u prometu, koje su, nakon što su dobile sedam pritužbi vlasnika Toyotinih vozila, početkom lipnja otvorile istragu o kvarovima na RAV4s vozilima zbog toga što bi pojava korozije na stražnjem ovjesu mogla izazvati gubitak kontrole nad vozilom.
Toyota će na vozilima, povučenima s tržišta, provjeriti je li matica na stražnjem ovjesu dovoljno zategnuta kako bi bila sigurna da su zadovoljene sve odgovarajuće specifikacije, poručio je glasnogovornik tog japanskog proizvođača automobila.