FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Projekt "Zeleni telefon" uspješno rješavao okolišne probleme

ZAGREB, 19. srpnja 2012. (Hina) - U sklopu projekta "Zeleni telefon za središnju Hrvatsku" u proteklih je godinu dana uz pomoć nadležnih institucija riješeno sedamdeset posto lokalnih okolišnih problema koje su građani prijavljivali na broj tog telefona, priopćila je danas Zelena akcija koja je provela projekt.

S 43 tisuće kuna financiralo ga je Ministarstvo zaštite okoliša i prirode, a njime je bilo obuhvaćeno pet županija, Grad Zagreb, Zagrebačka, Sisačko-moslavačka, Bjelovarsko-bilogorska i Krapinsko-zagorska županija te institucije na županijskoj i lokalnoj razini.

Zelena akcija je izvijestila kako su se zahvaljujući tom projektu brže i lakše rješavale prijave koje su se odnosile na odvoz starog papira iz ureda, vrtića, škola i institucija ili prijave u vezi sa zbrinjavanjem stare tehnike ili elektroničke opreme.

Dio prijava još uvijek nije riješen, osobito one kada su zagađivači velike tvrtke, poput "Plive" koja je onečistila potok Gorjak ili INA-e koja u svom pogonu u Ivanić-gradu spaljuje etan, stoji u priopćenju. Neriješen je i slučaj mogućeg pogodovanja investitoru, kada je Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet izdao dozvolu za trafostanicu u park-šumi Jelenovac, za koju se sumnja da se gradi zbog stambenog objekta u ulici Jelenovački potok.

Zelena akcija je, uz uobičajene komunikacije telefonom, od 1. srpnja prošle do 30. lipnja ove godine nadležnim institucijama uputila 171 dopis, a primila 112 odgovora.

Zadovoljna je komunikacijom s Inspekcijom zaštite okoliša, no ne i s ostalim državnim uredima i javnim poduzećima. Primjerice, Građevinskoj inspekciji upućeno je 20 dopisa, a primljen je odgovor na samo njih sedam, dok od Urbanističke inspekcije na devet dopisa nije dobila niti jedan odgovor, ističe se u priopćenju.

Među ostalim, kroz projekt su tiskana dva biltena koji sadrže i statistiku primljenih prijava i analizu prijavljenih problema, napravljena je elektronska baza podataka prijavljenih slučajeva kojoj se može pristupiti putem interneta, a građani su educirani o nadležnim institucijama kojima se mogu obratiti u svrhu rješavanja okolišnih problema.

Zeleni telefon je utemeljen početkom 1992. kako bi se promicalo i olakšalo sudjelovanje javnosti u rješavanju lokalnih problema u okolišu, a dosad je primio više od 20 tisuća prijava građana. I nakon upravo završenog projekta Zeleni telefon nastavlja s radom, na broju 01/481 2225.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙