Najveći svjetski proizvođač jogurta izvijestio je da je potražnja za njegovim proizvodima naglo pala u Španjolskoj i cijeloj južnoj Europi zbog produbljivanja krize u eurozoni. Namjeravaju stoga sniziti cijene kako bi potaknuli potrošnju u Španjolskoj gdje je gotovo svaki četvrti radno sposobni stanovnik bez posla.
Financijski direktor Pierre-Andre Terisse upozorio je da će im problemi u Španjolskoj smanjiti maržu operativne dobiti u ovoj godini za pola postotnog boda. Dosada su očekivali da će ostati 'stabina'. Ujedno su potvrdili prognozu o rastu prihoda u rasponu od pet do sedam posto.
Terisse napominje da je prodaja mliječnih proizvoda u Španjolskoj pala nakon travnja i svibnja, pogođena rastućom nezaposlenošću i višim porezima. Španjolsko tržište dosada je bilo među najvećima za francusku grupu, s udjelom u ukupnim prihodima od sedam posto, te 12-postotnim udjelom u dobiti.
"Potrošači traže jeftinije proizvode", zaključio je Terisse, dodajući da će Danone sniziti cijene.
Također je upozorio da su u razdoblju od početka godine cijene mlijeka i troškove pakiranja za niz proizvoda, od jogurta do dojenačkih formula, bile više no što se očekivalo, što dodatno pritišće marže.
Danone prodaje i flaširanu vodu Evian i Volvic a sada zajedno s ostalim europskim tvrtkama pokušava prebroditi pad potražnje u najzaduženijim europskim zemljama, koje uz Španjolsku uključuju i Grčku, Italiju, Portugal i Irsku.