Nova usluga i cijeli projekt "Croatia Call" predstavljen je u novo izgrađenom operativno komunikacijskom centru u Svetoj Nedjelji kod Samobora, u sklopu kojeg je zaposleno sedam ljudi.
Predstavljajući projekt i uslugu voditelj Klastera Zoran Jelić istaknuo je da time Hrvatska postaje još poželjnija turistička destinacija jer omogućava osobnu zaštitu i sigurnost. To dodatno, kako je kazao, povećava i konkurentnost hrvatskog turizma, daje mu novu dodanu vrijednost, a turista usmjerava na bolje planiranje vlastitog putovanja i odmora.
Usluga "144 Croatia Safety Call" domaćim i stranim turistima na njihovom jeziku pruža 24-satnu osobnu zaštitu i sigurnost te osigurava posredništvo prema osobama, službama i organizacijama prema unaprijed dogovorenom protokolu.
Pozivom na broj 144 u slučaju nepredviđene ili nesretne situacije korisnika se spaja u operativno komunikacijski centar u kojem dežurni operater na odabranom jeziku sukladno propisanim procedurama pomaže u konkretnoj situaciji.
Klijenti su unaprijed uneseni u bazu podataka u kojoj se nalaze svi relevantni podaci o njima i potencijalni kontakti koje bi trebalo kontaktirati.
Jelić je najavio i da u rujnu ove godine planiraju pustiti još jednu uslugu koju sada testiraju "GPS Safety Button" za planinare, nautičare, starije i osobe otežanog zdravlja u sklopu koje svi korisnici dobivaju uređaj čijom se aktivacijom locira korisnik i omogućava direktna komunikacija s njime te pruža adekvatna pomoć.
Voditelj projekta "Croatia Call" Mojmir Žuvela istaknuo je da uslugama unutar tog projekta žele utjecati na povećanje osjećaja sigurnosti i zaštitu korisnika za vrijeme odmora/boravka u Hrvatskoj.