O tim je rezultatima ovog tjedna na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) izvijestio član tog Vijeća, glavni direktor Croatia Airlinesa Srećko Šimunović istaknuvši da stalno bilježe porast prodaje putem interneta i telefona. Ta je prodaja ove godine u prva četiri mjeseca porasla 35 posto, na 54,3 milijuna kuna.
U strukturi spomenutih 591,7 milijuna kuna prihoda od prodaje najveći se dio odnosi na prihod na tržištu SAD-a, 123 milijuna kuna ili 18 posto više, te na prihod na hrvatskom tržištu od 122,4 milijuna kuna koji su u odnosu na lanjska prva četiri mjeseca rasli 3 posto.
Najveći porast prihoda od prodaje od čak 187 posto, na 53 milijuna kuna bilježe na tržištu Australije, za što je Šimunovič kazao da je lani bila mala baza, ali da je to jako važno tržište.
Porast prihoda od prodaje bilježe zapravo ove godine sa gotovo svih stranih tržišta, osim iz Švedske i Makedonije gdje imaju blagi pad. Posebno dobro stoje Francuska, Njemačka, Švicarska i Nizozemska odakle Croatia Airlines bilježi ove godine u prva četiri mjeseca dvoznamenkaste poraste prihoda od prodaje i to između 10 i 24 posto.
Šimunović vjeruje da će se pozitivan trend tih prihoda nastaviti i do kraja ove godine, čemu bi svakako pomogla uspješna turistička sezona s više dolazaka turista.