Udruga predlaže da se i bolnice obveže da dan prije termina nazovu pacijente koji joj se nisu javili ili je nisu uspjeli dobiti i provjere dolaze li na pregled, kako bi po potrebi mogli pozvati nekog drugog bolesnika.
Smatraju da je i taj osigurač potrebno uvesti jer se, kažu, u sustavu solidarnog javnog zdravstva često nitko ne javlja na telefon, a kad se netko i javi pacijenti ne znaju s kim su pričali.
"U situaciji kada su liste čekanja preduge, neiskorišteni termini za preglede i različita snimanja uistinu su luksuz koji hrvatski solidarni javni zdravstveni sustav sebi ne smije priuštiti", navela je udruga pacijenata u javnom pismu ministru zdravlja Rajku Ostojiću koje je uputila i medijima.
Udruga napominje da već tri godine predlaže da se ugrade ti osigurači kako ne bi propadali naručeni termini, a drže da je u organizacijskom smislu, ako se uistinu želi, to pitanje lako riješiti.
Udruga navodi i da je svoje prijedloge ponovila nakon današnjeg sastanka s ministrom zdravlja na kojem se razgovaralo i o propuštenim terminima za preglede.