FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: lani u Hrvatskoj kupovano 20 posto manje svježeg mlijeka

ZAGREB, 28. svibnja 2012. (Hina) - U prošloj godini kućanstva u Hrvatskoj kupovala su gotovo 20 posto manje svježeg mlijeka u odnosu na 2010. godinu, objavio je danas GfK rezultate istraživanja na temelju dnevnika kupovine kojeg ispunjava 1500 kućanstava u Hrvatskoj.

Iako je količinski riječ o značajnom smanjenju, vrijednost kategorije svježeg mlijeka u istom razdoblju smanjena je za 10 posto, jer su prosječne cijene svježeg mlijeka rasle 10 posto, ističe GfK.

Kada se pogleda koje brandove kućanstva troše, priča počinje i završava sa samo dva jaka igrača - Vindijin brand "Z bregov" te Dukatovi brandovi "Dukat" i "Kim" čine 90 posto ukupne potrošnje svježeg mlijeka u kućanstvima, s tim da je Dukat u 2011. padao znatno više nego Vindija.

Zanimljivost kategorije je nepostojanje jakog aduta trgovačke marke u svježem mlijeku, s izuzetkom Lidla koji uzima oko dva posto udjela.

Kada se analizira kupovne navike kupaca svježeg mlijeka/kućanstva u razdoblju 2011/2010, proizlazi da je dio kupaca u 2011. prešao na trajno mlijeko, a upravo su ti kupci glavni generator vrijednosnog pada svježeg mlijeka.

Za razliku od svježeg, trajno mlijeko lani bilježi blagi porast, ali on nije uvjetovan većim količinama nego većim cijenama u odnosu na 2010. Tu je dominacija dva glavna igrača manja nego kod svježeg mlijeka, a Vindija i Dukat imaju 50 posto udjela u trajnom mlijeku, uz snažnu prisutnost trgovačkih marki, posebno K plus trajnog mlijeka koje je u 2011. u odnosu na konkurente najbrže raslo.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙