Prestižnu titulu Agencije godine osvojili su "Bruketa&Žinić OM", a ista agencija osvojila je i Grand Prix festivala za naručitelja Hrvatsku poštu. Najboljim oglasom proglašen je oglas "QR marka", dok je nagradu za "Oglašivača godine" osvojio Raiffeisenbank Austria.
Nagrade X dodijeljene su u 21 kategoriji u dvije osnovne skupine, najbolje na tržištu (13) i Najbolje od zanata (8). Za natjecanje X ukupno je bio prijavljen 161 rad od strane 29 prijavitelja i 91 naručitelja.
Kod natjecanja Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima, nagrade su dodijeljene u sedam kategorija podijeljenih prema ciljevima kampanja, uz posebnu nagradu za najbolji rad "Best in Show", koju je osvojila agencija Drap za kampanju "Euromania 2012" klijenta One2Play.
Za natjecanje Mixx bile su prijavljene 73 kampanje i elementi kampanja od strane 20 prijavitelja i 49 naručitelja.
"Ove godine bilo je više kvalitetnijih radova u usporedbi s prošlom godinom te je općeniti prosjek prijavljenih radova bolji i vidljiv je pomak prema naprijed. Primjetili smo visoku razinu strateškog razmišljanja, ideja i produkcije velikih agencija koje i dalje vrlo kvalitetno rade. Također, prijavilo se i dosta manjih agencija koje polako pronalaze mjesto za sebe i za to im treba odati priznanje", kazao je predsjednik stručnog žirija nagrade X Nikola Žinić.
Predsjednica žirija nagrade Mixx Anđela Buljan Šiber kazala je da se online tržište vidno razvija što se odrazilo i na kvalitetu ovogodišnjih radova. " Konkurencija je bila snažna i svi finalisti se mogu osjećati pobjednicima jer su u nekim kategorijama samo nijanse presudile. Izuzetno smo sretni što smo mogli vidjeti kompleksnije digitalne projekte i nadamo se da će klijenti u većem broju početi ulagati u online medije proporcionalno njegovoj snazi", izjavila je.