Ukupan tromjesečan promet uvećan je za 11,9 posto na godišnjoj razini i iznosio je 12,1 milijardi eura, izvijestili su u četvrtak iz te kompanije.
U Unileveru, čiji godišnji prihodi iznose 46,5 milijardi eura, rast temeljnih prihoda u proteklom tromjesečju pripisuju dobrim dijelom 11,9-postotnom rastu prodaje na novim tržištima, koja su inače zaslužna za 56 posto ukupnog poslovanja Unilevera. Na razvijenim tržištima, pak, ostvaren je rast prihoda od svega 4,2 posto, pokazuju najnoviji podaci.
Proizvođač brendova kao što su Dove i Knorr muku muči s visokim troškovima inputa zbog rastućih cijena sirovina kao što su sirova nafta i biljna ulja, zbog čega je bio prisiljen dići cijene.
Upozorili su i da je počeo usporavati rast poslovanja i na novim tržištima, ponajprije u istočnoj Europi i Rusiji.
"Vanjsko makroekonomsko okruženje i nadalje je otežano i nepovoljni utjecaji visokih troškova inputa ne jenjaju", kazao je u priopćenju izvršni direktor Paul Polman.
Treći najveći proizvođač potrošačkih roba u svijetu suočava se sa slabim rastom u razvijenim zemljama, kao i sa sve oštrijom konkurencijom. Ipak, njegova stopa organskog rasta nadmašila je one najvećih rivala. Tako je vodeća svjetska prehrambena grupa Nestle u prvom tromjesečju ostvarila organski rast od 7,2 posto a francuski Danone od 6,9 posto.
"Konkurencija je oštra, rast je umjeren na novim tržištima dok je na razvijenim tržištima prigušen. Ipak, imali smo dobar početak godine, a postali smo i konkurentniji", kazao je novinarima direktor financija Jean-Marc Huet.