Taj najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića, koji posluje u više od 200 zemalja, povećao je obujam prodaje u Njemačkoj i Japanu za tri posto u prvom tromjesečju, u Španjolskoj ua 6 posto, a u SAD-u za jedan posto. Time je signalizirao da potrošači pomalo povećavaju svoju potrošnju nakon štednje zbog gospodarske krize.
"Unatoč tome što se borimo s razdobljem relativno visoke nezaposlenosti, zadovoljni smo jer vidimo prve znakove laganog poboljšanja makroekonomskog okruženja", kazao je izvršni direktor Coca Cole za američko tržište, Muhtar Kent.
Neto dobit Coca Cole u prvom tromjesečju dosegnula je 2,05 milijardi dolara ili 89 centi po dionici, u usporedbi s 1,9 milijardi dolara, ili 82 centa po dionici u istom razdoblju godinu dana ranije. Prihodi su joj porasli šest posto, na 11,14 milijardi dolara, poduprti 5-postotnim povećanjem ukupnog obujma prodaje i 3-postotnim porastom cijena.
Analitičari su u prosjeku očekivali dobit u visini 87 centi po dionici, uz prihode od 10,82 milijardi dolara.