FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka odustaje od kupnje robne marke Bobi

ZAGREB, 30. ožujka 2012. (Hina) - Uprava Podravke odustala je od kupnje robne marke Bobi i linije za proizvodnju i pakiranje ekstrudiranih proizvoda, izvijestili su danas iz Podravke.

Uprava Podravke donijela je odluku o odustajanju od projekta kupnje robne marke Bobi i linije za proizvodnju i pakiranje ekstrudiranih proizvoda, kratko se navodi u priopćenju objavljenom na Zagrebačkoj burzi.

Početkom listopada prošle godine Nadzorni je odbor Podravke dao suglasnost Upravi te tvrtke za zaključenje postupka pregovaranja o kupnji robne marke Bobi i linije za proizvodnju i pakiranje ekstrudiranih proizvoda od čega nova Uprava koprivničke tvrtke sada odustaje.

Asortiman robne marke Bobi obuhvaća štapiće, krekere i druge slane grickalice, a o kupnji te robne marke Podravka je pregovarala s austrijskom tvrtkom Lorenz Bahlsen Snack World.

Naime, Bobi je robna marka osječke Karoline, tvrtke koju je u veljači prošle godine od Lorenza preuzeo zagrebački Kraš, no Kraš je preuzeo slatki program, ne i proizvodnju slanih grickalica, ali je dogovoreno da će se proizvodnja slanog programa, temeljem sklopljenog ugovora, iduće dvije godine nastaviti u postojećim pogonima.

Lorenz Bahlsen, vlasnik istoimene austrijske tvrtke, dotadašnjeg većinskog vlasnika Karoline, kazao je tada kako se Lorenz Bahlsen može više usredotočiti na razvoj svoga strateškog programa proizvodnje slanih grickalica.

Podravka je jučer objavila revidirane rezultate poslovanja za prošlu godinu prema kojima je neto dobit korigirana na 69,3 milijuna kuna naspram 121 milijun kuna koliko je bilo objavljeno u nerevidiranom izvješću krajem siječnja.

Manja neto dobit rezultat je dodatnog umanjenja vrijednosti imovine stečene akvizicijama u ranijim godinama, objasnili su iz Podravke čiji je predsjednik Uprave Zvonimir Mršić također izjavio da su vidjeli da su ih akvizicije iz prethodnog razdoblja opterećivale.

Mršić je jučer, u povodu objave revidiranih poslovnih rezultata, izjavio da si je nova Uprava zadala ambiciozne planove koji se temelje na rastu prodaje, efikasnosti i profitabilnosti te da sve to želi postići uz optimizaciju proizvodnoga portfelja te fokusiranosti na brandove koji su snaga kompanije.

Nadzorni odbor Podravke je novu Upravu te koprivničke tvrtke imenovao 24. veljače ove godine, a Zvonimir Mršić, dotadašnji gradonačelnik Koprivnice, tada je na čelu Podravke zamijenio Miroslava Vitkovića.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙