Ti su iznosi najviši u Dalmaciji i Zagrebu, a najmanji u sjevernoj Hrvatskoj i Slavoniji.
Tek oko 20 posto kućanstava troši više od prosjeka - uglavnom između dvije i tri tisuće kuna mjesečno, pokazuje anketa GfK-a.
Promatrano po formatima trgovina, hipermarketi su najpopularniji oblik trgovine, slijede supermarketi, dok su na začelju male trgovine.
Osnovni razlozi zbog kojih se najviše novca potroši u određenoj trgovini prema GfK-ovoj anketi su blizina stanovanja ili posla, širina ponuđenog asortimana i prihvatljive cijene.
Kupljena roba najčešće se plaća gotovinom (73 posto), a u oko 27 posto slučajeva karticama. Kod plaćanja karticama preko dvije trećine kupaca plaća debitnim karticama, oko 15 posto kreditnim, a ostali kombiniraju obje vrste kartica.
Loyalty kartice su postale uobičajene pa ih danas ima, po rezultatima istraživanja GfK-a, preko 70 posto potrošača.