FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: za "špeceraj" prosječno 1.900 kuna mjesečno

ZAGREB, 15. ožujka 2012. (Hina) - Hrvatska kućanstva u prosjeku mjesečno na hranu, piće i ostale proizvode svakodnevne potrošnje ("špeceraj") troše oko 1.900 kuna, pokazuje anketa agencije GfK provedena na uzorku od 917 građana u prosincu prošle godine.

Ti su iznosi najviši u Dalmaciji i Zagrebu, a najmanji u sjevernoj Hrvatskoj i Slavoniji.

Tek oko 20 posto kućanstava troši više od prosjeka - uglavnom između dvije i tri tisuće kuna mjesečno, pokazuje anketa GfK-a.

Promatrano po formatima trgovina, hipermarketi su najpopularniji oblik trgovine, slijede supermarketi, dok su na začelju male trgovine.

Osnovni razlozi zbog kojih se najviše novca potroši u određenoj trgovini prema GfK-ovoj anketi su blizina stanovanja ili posla, širina ponuđenog asortimana i prihvatljive cijene.

Kupljena roba najčešće se plaća gotovinom (73 posto), a u oko 27 posto slučajeva karticama. Kod plaćanja karticama preko dvije trećine kupaca plaća debitnim karticama, oko 15 posto kreditnim, a ostali kombiniraju obje vrste kartica.

Loyalty kartice su postale uobičajene pa ih danas ima, po rezultatima istraživanja GfK-a, preko 70 posto potrošača.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙