Njezino razrješenje traži se zbog toga što, kao predsjednica Nadzornog odbora HRT-a, "opetovano krši zakone i druge propise, naročito one kojima se uređuje obavljanje djelatnosti HRT-a" i time "konstantno onemogućava zakonito, odgovorno i učinkovito poslovanje HRT-a te narušava poslovni ugled i interese HRT-a, kao javne ustanove", stoji u priopćenju.
HRT navodi da je Luks objavila vlastite ocjene poslovnih odluka kao usuglašeni zaključak Nadzornog odbora, narušivši time poslovni i profesionalni ugled HRT-a, "što je moglo imati nesagledive financijske posljedice za HRT".
Iako Nadzorni odbor nikada nije donio niti jednu odluku ili zaključak kojim bi utvrdio postojanje bilo kakvih propusta ili nepravilnosti u radu Uprave HRT-a, Luks Kalogjera je samovoljno u više navrata u medijima govorila o navodnim propustima ili nepravilnostima u radu Uprave i time prekoračila Zakonom utvrđene ovlasti predsjednice tog odbora te povrijedila ugled i interese HRT-a, ističe se.
Među njezinim propustima navodi se i što je sjednice odbora sazivala i vodila protivno njegovu poslovniku te time, napominje se, onemogućavala ispunjenje njegovih Zakonom propisanih obveza, kao i poslovanje HRT-a u skladu sa zakonskim propisima.
Dodaje se i da je Luks Kalogjera, predstavljajući Statut HRT-a u neovlaštenom nastupu pred Saborom, iznijela osobni negativan stav o Statutu HRT-a koji je na zajedničkoj sjednici Programskog vijeća i Nadzornog odbora HRT-a usvojen jednoglasno i bez primjedbi.
Uprava HRT-a navodi da je postupala protivno Odlukama Nadzornog odbora HRT-a, Poslovniku o njegovu radu kao i Poslovniku o radu Programskog vijeća i Nadzornog odbora HRT-a, Statutu HRT-a, Zakonu o HRT-u, Zakonu o radu i Zakonu o suzbijanju diskriminacije te smatra kako su ispunjeni uvjeti iz članka 27. Zakona o HRT-u za njezino razrješenje.