FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Društveno odgovorno poslovanje je više od PR-a i doniranja

ZAGREB, 1. veljače 2012. (Hina) - Društveno odgovorno poslovanje (DOP) više je od odnosa s javnošću i javnih doniranja, istaknuto je na današnjoj konferenciji o DOP-u u organizaciji tjednika Aktual i Business Media Grupe.

DOP se često koristi isključivo promotivno pri čemu se zaboravljaju njegove bitne funkcije, a to su unapređenje odnosa poslovnih sustava i tvrtki prema zajednici, zaposlenima i okolišu, kazala je ministrica zaštite okoliša i prirode Mirela Holy. Ono što je održivi razvoj za politiku to je DOP za poslovnu zajednicu koja bi, prema njezinom mišljenju, trebala posvetiti više pažnje unapređenju kvalitete života u lokalnim zajednicama u kojima djeluje.

Da se DOP prečesto koristi kao reklama i funkcija PR-a misli i ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras.

Pozvao je gospodarstvenike da što je moguće više zaštite položaj zaposlenih u poduzećima te da ne razmišljaju isključivo o profitu nego i o interesima zaposlenih.

U središtu Vladinih aktivnosti je zapošljavanje i čuvanje postojećih radnih mjesta, rekao je Maras.

Na konferenciji o DOP-u, koja je okupila nekoliko desetaka sudionika, rasprava se odvija u četiri panela - o DOP-u u kontekstu ponašanja na tržištu, odnosa prema zaposlenima, okolišu i lokalnoj zajednici. Sudjeluju stručnjaci iz državnih institucija, gospodarstva, gospodarskih i menadžerskih udruga i sindikata.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙