FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK - pad povjerenja potrošača

ZAGREB, 9. siječnja 2012. (Hina) - Raspoloženje hrvatskih potrošača prema potrošnji je u padu, pokazuje istraživanje agencije GfK provedeno tijekom prosinca na uzorku od tisuću stanovnika.

GfK-ov indeks povjerenja potrošača, koji mjeri sklonost potrošnji, u prosincu je u odnosu na studeni pao za 12,5 posto, na 37,10 bodova i time prekinuo raniji kratkoročni trend stagnacije.

Prema mišljenju istraživača GfK-a, pad indeksa povjerenja potrošača odražava recesijska očekivanja stanovništva pri čemu se prvi puta od studenog 2010. godine zamjećuje pad očekivanja u pogledu budućih dohodaka.

Razlozi pada povjerenja potrošača, smatraju istraživači, mogu se potražiti i u obilju negativnih vijesti koje pristižu iz EU-a.

Sastavnica indeksa koja mjeri sklonost potrošnji pada već tri mjerenja za redom i nalazi se na povijesnom minimumu od 43 boda dok komponente koje mjere ocjenu sadašnjeg financijskog stanja te očekivanja u pogledu dohotka osjetno padaju.

Skala indeksa je od nula do sto pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu ekonomskog ciklusa.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙