Rezultati istraživanja, objavljeni u časopisu Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine, dolaze u trenutku kad se u američkim školama na račun vremena za tjelovježbu produljuje vrijeme učenja.
Amika Singh iz sveučilišnog zdravstvenog centra u Amsterdamu, koja je radila na istraživanju, kazala je kako rezultati znače da bi škole trebale pridavati jednako značenje i akademskom obrazovanju i vježbanju te da bi se takvo razmišljanje trebalo prenijeti i u obitelji.
"To možda znači odlaziti u školu biciklom... ili bilo koji oblik fizičkih aktivnosti kojeg se možete sjetiti", kaže Singh.
Singh i njezini kolege proučili su 14 ranijih istraživanja u kojima se uspoređivala razina fizičke aktivnosti kod djece i uspjeh u školi.
Bolji uspjeh u školi stručnjaci objašnjavaju ili time da dovoljno vježbanja uzrokuje ljepše ponašanje i veću koncenntraciju kod djece ili pak time što tjelesna aktivnost poboljšava protok krvi u mozgu i popravlja raspoloženje.