Radi se o ciklusu od pedesetak linoreza, te fotomontaža lonoreza i fotografija kojima se problematizira tema reklama.
„Bez obzira na svjesnu distancu koju zauzimamo prema reklamama, ne možemo zanemariti njihov podsvjesni utjecaj, njihovu sposobnost da nam uđu pod kožu“, istaknula je autorica Cikatić-Javorčić. Naglasila je kako joj je posebno fascinantno kod reklama snaga njihovih „zaumnih“ poruka kojima smo izloženi protivno našoj volji.
„Njihovi zvučni tekstovi i lijepe slike, toliko su široko zamišljene da pojedinac ima osjećaj da se obraća upravo njemu“, dodala je autorica tumačeći snagu reklama. Rekla je kako u "infatilnoj svijesti prosječnog konzumenta, tekst i slika reklame odzvanjaju i bivaju posvojeni kao vlastiti."
Riječi i slike, koje inače pobuđuju pozitivne emocije, odobravanje ili divljenje upotrebljavaju se za reklamiranje trivijalnosti i potrošačkog načina života, kazala je Cikatić-Javorčić.
Autorica, kako se navodi u popratnom materijalu izložbe, osvjetljavajući posebice onaj segment reklamne ikonografije koji pokriva žensku ospjednutost vanjštinom, to jest, reklame za modu i kozmetiku, pokušava progovoriti o „prikrivenom nasilju kojem su na taj način izložene u prvom redu žene“.
Izložba će biti otvorena do 5. siječnja 2012. godine.
Daniela Cikati –Javorčić je rođena u Splitu 1969. godine gdje je završila srednjoškolski Centar za kulturu i obrazovanje „Natko Nodilo“. Diplomirala je grafiku na Akademiji likovnih umjetbnosti (ALU) u Zagrebu u klasi profesora Mirslava Šuteja 1996. godine, od kada je i član Hrvatskog društva likovnih umjetnika (HDLU).