Agencija je takvo mišljenje donijela na zahtjev Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM), a nakon uvida u prijedlog odluke, navodi se u današnjem priopćenju Agencije.
Naime, tom se odlukom ex ante uređuje tržište maloprodaje širokopojasnog pristupa internetu s naglaskom na ograničene promotivne akcije poduzetnika, budući da je HAKOM u analizi toga tržišta promotivne akcije poduzetnika prepoznao kao prepreku razvoju djelotvornog tržišnog natjecanja na tom tržištu.
Agencija je, pak, načelnog stava da vremenski ograničene promotivne akcije predstavljaju uobičajeni način promidžbe proizvoda i donose korist potrošačima te same po sebi nisu zabranjene u pravu tržišnog natjecanja.
Istodobno, budući da je krajnji cilj ex ante pristupa regulaciji tržišta uspostava jednakih uvjeta za sve operatore na mjerodavnom tržištu (eng. level playing field), Agencija smatra kako prilikom određivanja regulatornih obveza na tržištu maloprodaje širokopojasnog pristupa internetu, HAKOM u obzir treba uzeti načelo objektivnosti i proporcionalnosti.
Time bi se stvorio jasan okvir koji doprinosi učinkovitom tržišnom natjecanju i jednakopravnom tretmanu svih operatora, s ciljem očuvanja interesa krajnjih korisnika, navode.
Agencija također smatra da HAKOM pritom treba voditi računa o tehnološkom razvoju tržišta te da treba nastojati uspostaviti ravnotežu između trenutnih potreba tržišta i daljnjeg razvoja tržišnog natjecanja na tržištu širokopojasnog pristupa internetu imajući pritom na umu korist za potrošače.