Zamisao je to Chrisa Gilsona, istraživača s londonskoga ekonomskog fakulteta koji je pobijedio na natječaju Ideas4Mayor, nedavnoj inicijativi kojom je gradonačelnik poticao Londonce da tvitaju ideje kojima bi kandidati za gradonačelnika unaprijedili život u Londonu. Gilson je svoju ideju već isprobao u pilot programu na svojoj postaji West Ealingu, a nada se da će do Olimpijskih igara i ostalih sedamstotinjak postaja biti pokriveno.
Na konferenciji u Londonu gradonačelnik Johnson rekao je: "Mislim da je to veoma dobra zamisao koja će prikazati moćnu sliku ovoga grada i naše predanosti čitanju, što želimo pokazati na razne načine, osobito mladima".
"Mogu samo reći, pod uvjetom da ništa ne stoji porezne obveznike (...) bit ćemo presretni da to pokrenemo. Vidjet ću što možemo". No Johnson, koji je i predsjednik tvrtke Transport for London, priznaje da će "teško" nagovoriti TfL da sudjeluje.
West Ealing nije prvi primjer postaje londonskoga metroa koja želi u jutarnje putovanje na posao ubrizgati i malo kulture, piše Guardian. Postaja Clapham North na bijeloj ploči objavljuje "misao dana", a radnik podzemne Tim Pinn dobio je vlastitu stranicu na Facebooku jer su njegove karikature i zanimljivi povijesni podaci oduševili putnike na postaji Warwick Avenue. Slikarije na bijeloj ploči postaje Caledonian Road nadahnule su jednog putnika da napiše pjesmu o "autorici", djelatnici Tubea Kim Kalan.