"Ljudi još ne shvaćaju utjecaj društvenih mreža u turizmu, putovanjima i odabiru destinacija te ovim sajmom, koji će ubuduće postati tradicionalan, pokušavamo na moderan način približiti hrvatske i svjetske destinacije", rekao je Joško Nikolić, direktor ITDE-a (International Travel and Destination Expo) na otvorenju sajma.
Sajam se održava od 24. do 27. studenoga, a Nikolić ističe kako će na seminarima tijekom sajma dvadesetak predavača iz više zemalja govoriti o utjecaju društvenih mreža, posebice Facebooka, Twittera ili blogova, na turizam i putovanja.
Također će se raspravljati o mobilnoj tehnologiji i putovanjima, marketingu i brendiranju za turističke agencije te o europskim fondovima za turističke agencije i projekte, rekao je Nikolić.
Uvjeren je kako će mnoge teme sajma biti višestruko korisne za domaće turističke djelatnike.
"Primjerice, Tripadvisor je iznimno bitan za hotelijere, jer ocjena pojedinog hotela na toj webstranici igra vrlo važnu ulogu kod odabira smještaja“, naglasio je Nikolić.
Tijekom sajma bit će prikazani i promotivni filmovi o turističkim destinacijama, primjerice o Keniji i Tanzaniji, a otvorena je i izložba fotografija o Kubi.
Zemlje partneri prvog međunarodnog sajma putovanja i destinacija su Indija i Češka.
Indija je turističko tržište u nastajanju, a Češka je za Hrvatsku važna jer iz te zemlje turisti tradicionalno dolaze na Jadransko more, kazao je Nikolić.
Turističke zajednice iz Indije i Češke na sajmu su postavile i svoje štandove, a štandove je postavilo i više domaćih i stranih turističkih predstavnika.
Cilj sajma je, kako ističe Nikolić, okupiti sudionike turističkog tržišta radi poticanja novih poslova, ostvarivanja novih kontakata, upoznavanja novih svjetskih turističkih trendova i destinacija te promoviranja novih usluga.