Ivošević je izrazio zadovoljstvo tim rezultatima, a očekuje da će do kraja godine po prvi put u povijesti biti premašena brojka od tri milijuna posjetitelja u Istri.
Izvijestio je također da se na sjednici turističkog vijeća, koja je bila zatvorena za javnost, raspravljalo raspravljalo o rebalansu proračuna za tekuću godinu kao i kreditnom zaduživanju istarske turističke zajednice za prvih pet mjeseci iduće godine.
Ujedno bilo je govora o prvoj fazi odlučivanja za pristigle prijedloge slogana za novi logo Turističke zajednice Istarske županije.
"Ovaj je jedan od tri natječaja koje objavljuje Turistička zajednica Istarske županije u cilju dobivanja novog vizualnog identiteta Istre kao turističke destinacije", kaže Ivošević.
Taj će se proces provoditi u tri faze, odnosno putem natječaja za slogan, potom za znak ili logotip turističke destinacije Istra te za kreativni koncept vizualne komunikacije brenda Istra.
Svrha natječaja je dobivanje slogana Istarske županije kao dio novog vizualnog identiteta Istre kao kvalitetne i prepoznatljive turističke destinacije, ističe Ivošević.