FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Zatvoren projekt "Uključivanje učenika s teškoćama u obrazovanje za zapošljavanje"

ZAGREB, 21. studenog 2011. (Hina) - U sklopu IV. komponente IPA EU programa za Hrvatsku, danas je svečano zatvoren projekt "Uključivanje učenika s teškoćama u obrazovanje za zapošljavanje" kojemu je cilj bio unaprijediti obrazovna postignuća učenika s teškoćama u skladu s njihovim potrebama i mogućnostima za uspješno uključivanje na tržište rada te njihovu cjelokupnu društvenu integraciju.

Projekt je počeo u veljači 2010. s proračunom od 994.980 eura a provodio ga je GET - German Education and Training GmbH u partnerstvu s Tau on-line d.o.o. (MojPosao.net), Aarhus Tech, S.I.C.I. Dominus i Gesellschaft fuer Versicherungswissenschaft und - gestaltung. Partner je bilo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa RH.

U okviru projekta surađivalo se s četiri strukovne škole koje su sudjelovale u primjeni eksperimentalnih modula strukovnih kurikuluma - zagrebačkim Centrom za odgoj i obrazovanje "Slava Raškaj", Graditeljskom školom za industriju i obrt Rijeka, Srednjom školom "Arboretum Opeka" Marčan i Obrtničkom školom u Koprivnici.

Proveden je i eksperimentalni model praktične nastave i naukovanja kod poslodavaca u slastičarnici Vincek, McDonald’su i Baumaxu te je na temelju toga nastao i kratki dokumentarni film u kojemu su o svojim iskustvima u radu govorili učenici tih škola pokušavši približiti zanimljivosti i aktivnosti projekta. Važan zaključak rada projektnog tima i svih partnera jest da obrazovanje učenika s teškoćama zahtijeva individualiziran pristup kako bi ih se uspješno uključilo na tržište rada.

Državni tajnik u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa Želimir Janjić izrazio je zadovoljstvo provedenim projektom, kojemu je svrha razviti ključne dijelove potpore za inovativne postupke na nacionalnoj i regionalnoj razini, a koji će učenicima s teškoćama olakšati i poboljšati pristup strukovnom obrazovanju i tržištu rada. Zauzeo se za bolju povezanost obrazovanju i tržišta rada, istaknuvši kako se pri zapošljavanju učenici s poteškoćama u obrazovanju još uvijek susreću s predrasudama a što je problem jer se radi o osobama koje nemaju komunikacijske ali imaju velike radne sposobnosti.

O cjelokupnom projektnom pristupu govorio je voditelj projektnog tima Henry Leerentveld naglasivši potrebu skretanja pozornosti obrazovnog sustava i poslodavaca s ograničenja i teškoća učenika na njihove mogućnosti i sposobnosti.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙