FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Unilever povisio cijene, prihodi ipak veći zahvaljujući tržištima u nastajanju

AMSTERDAM, 3. studenog 2011. (Hina/Reuters) Nizozemsko-britanski proizvođač robe široke potrošnje Unilever znatno je povisio cijene i zabilježio snažan rast na tržištima u nastajanju, te je u četvrtak izvijestio o 7,8-postotnom povećanju prihoda u trećem tromjesečju.

Unilever je povisio cijene 5,8 posto a zahvaljujući snažnim rezultatima na tržištima poput Indije, Indonezije i Brazila uspio je amortizirati teškoće na zrelim tržištima zapadne Europe i Sjedinjenih Država.

U trećem tromjesečju prihodi kompanije porasli su za 4,9 posto na 12,1 milijardi eura. Ako se isključi utjecaj troškova preustroja i valutnih tečajeva, prihodi su porasli oko 7,8 posto.

"Nastojali smo ublažiti utjecaj rasta cijena roba na potrošače tako što smo pri određivanju cijena imali u vidu samo nadoknadu troškova a ne i očuvanje marži", izjavio je izvršni direktor Paul Polman.

"Zbog tih faktora sada očekujemo da će temeljna operativna marža u 2011. biti ista ili malo niža", dodao je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙