Nalaže se društvu Croatia osiguranje odmah prestati s objavom promidžbenih informacija u kojima se navodi: "Dok vas neki pokušavaju preveslati, mi s vama plovimo kroz život. Dok vas neki vozaju, mi s vama putujemo do cilja. Dok vam neki skupo prodaju obećanja, mi svoja ispunjavamo", navodi se u rješenju koje je Uprava Hanfe donijela na sjednici 20. listopada, a koje je danas objavljeno na internet stranicama Hanfe.
Agencija ocjenjuje da te promidžbene poruke "negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge osiguratelje, jer iz njih proizlazi da jedino društvo Croatia osiguranje odgovorno i pošteno pruža usluge osiguranja, dok ostala društva za osiguranje poslove osiguranja pružaju služeći se prevarama i lažnim obećanjima".
Hanfa također ocjenjuje da su te poruke u suprotnosti s odredbama Zakona o osiguranju i Pravilnika o promidžbenim aktivnostima prema kojima "promidžbene poruke moraju sadržavati jasne, istinite i potpune informacije koje se temelje na vjerodostojnim podacima o uspjehu i položaju društva za osiguranje na tržištu osiguranja, a ne smije sadržavati navode koji negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge sudionike".
Hanfa je utvrdila da su navedene promidžbene poruke Croatia osiguranje, u promidžbenim aktivnostima pod nazivom "Sreća u nesreći", objavljene u spotu u programu Hrvatske radiotelevizije te u oglasu u časopisu "Osiguranje" (broj 7-8), a rješenjem je naložila Croatia osiguranju da joj u roku osam dana od primitka rješenja dostavi popis medija u kojima su objavljivane promidžbene informacije s dokazima o načinu izvršenja zabrane njihove objave.