FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Allianz: rast premije i profitabilnosti

ZAGREB, 21. listopada 2011. (Hina) - Allianz Zagreb u prvih je devet mjeseci ostvario bruto dobit od 86,7 milijuna kuna, što je za 10,5 posto više nego u istom razdoblju lani, izvjestili su iz te osiguravajuće kuće.

Ukupni bruto premijski prihodi iznosili su 773,5 milijuna kuna, uz rast tržišnog udjela na 11,1 posto, čime je dodatno učvršćena druga pozicija na tržištu, navodi se u priopćenju.

Adekvatnost kapitala je pritom porasla sa 194,6 posto zabilježenih na kraju trećeg kvartala 2010. na čak 207,7 posto na kraju istog razdoblja ove godine, što više od dvostruko premašuje zakonom propisani minimum za hrvatske osiguratelje.

Iz Allianza ističu kako nakon devet mjeseci bilježe vrlo dobre poslovne rezultate, uz rast i u životnim i neživotnim osiguranjima, dok je tržište nastavilo s daljnjim padom u oba segmenta.

U neživotnim osiguranjima ukupna bruto premija Allianza u prvih devet mjeseci iznosila je 508,9 milijun kuna, što predstavlja porast od 1,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Allianz i dalje bilježi bolje rezultate od tržišta u segmentu osiguranja od automobilske odgovornosti, nezgode i osiguranja od odgovornosti. Kombinirani razmjer, odnos ukupnih rashoda i zarađene premije, iznosio je nakon devet mjeseci 93,2 posto, što je poboljšanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada je iznosio 94,9 posto, navode iz Allianza.

Također ističu da je, u okolnostima u kojima tržište bilježi pad u životnim osiguranjima od 1,4 posto, Allianz učvrstio lidersku poziciju ostvarivši rast premijskog prihoda od 7,7 posto.

Tako je bruto premija od životnih osiguranja u devet mjeseci iznosila 264,6 milijuna kuna i Allianz je u tom segmentu osiguranja povećao tržišni udio na 15,3 posto u odnosu na isto razdoblje lani kada je udio iznosio 14 posto.

U komentaru devetomjesečnih rezultata i očekivanjima do kraja godine, predsjednik Uprave Allianza Zagreb Boris Galić ističe kako, uz održavanje stabilnog tržišnog udjela, planiraju nastaviti rasti bolje od tržišta.

"Kada je riječ o samom tržištu, očekujemo da će do kraja godine i dalje biti u padu. Bitnih promjena u trendovima vjerojatno neće biti niti u 2012. i pred nama još jedna izazovna poslovna godina", kazao je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙