FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka, Bruketa&Žinić OM i Unex MPG osvojili Effie Grand Prix

ZAGREB, 21. listopada 2011. (Hina) - Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG osvojili su Effie Grand Prix za kampanju "Studenac - garancija dobrog gemišta" koja je osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Piće ovogodišnjih Effie nagrada za najistaknutija komunikacijska postignuća u Hrvatskoj.

U zagrebačkom Hypo Centru večeras su dodijeljene treće Effie nagrade najučinkovitijim hrvatskim marketinškim kampanjama u prošloj godini. Na ovogodišnje natjecanje u devet su natjecateljskih kategorija bila prijavljena 42 rada u čijoj je izradi sudjelovalo 30 oglašivača i 34 marketinške agencije.

Dodijeljene su četiri zlatne, pet srebrnih i tri brončane Effie nagrade. Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG pobjednici su ovogodišnjih Effie nagrada s osvojenim Grand Prix-om za kampanju "Studenac - garancija dobrog gemišta" koja je osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Piće.

Zlato za najbolje kampanje osvojili su i Raiffeisen Bank s agencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju "Pjevač"; Tele2 za "Smiley" s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis te Tomato u suradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCann Erickson za kampanju "Puc' ga medo".

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Bruketa&Žinić OM sa šest osvojenih Effie nagrada, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Podravka, VIPnet i Tele2.

Srebrne Effie nagrade dobili su: "Dukat trajno mlijeko u boci" Dukat, BBDO Zagreb, Unex MPG; "Vip Business" VIPnet, Grey Worldwide Zagreb, McCann Erickson; "Tele2 - Jaaavi se!2011" Tele2, Bruketa&Žinić OM, Media polis; "Korak u život" Rotary klub Zagreb Kaptol, Digitel, Gingernet, Premisa i "Za sve koji se vole igrati" Hrvatska Lutrija, Imago.

Brončane Effie nagrade dobili su: "Karlo" Karlovačko pivo, Bruketa&Žinić OM, DMS, Mediacor; "Angal - Raspršite grlobolju u trenu!" Sandoz, McCann Erickson, Zenit Media i "Majlonke" Outdoor Akzent, Imago.

Finalist je "Bonbon - Zadovolji se sam" Hrvatski Telekom, Digitel, Digitel Medijski Servisi.

O dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada odlučivao je stručni žiri sastavljen od 24 marketinška stručnjaka - predstavnika oglašivača, marketinških, medijskih, PR i istraživačkih agencija te medijskih kuća na čelu s Dorjanom Zadkovićem (Vipnet).

Treću godinu za redom, u organizaciji HURA-e (Udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Best Marketinga, Hrvatska je dio međunarodne inicijative Effie koja u više od četrdeset zemalja diljem svijeta te tri regionalna natjecanja, nagrađuje vrhunska marketinška postignuća, pri čemu je najbitnija poruka o učinkovitosti i rezultatima marketinških komunikacija koja je neovisna o veličini, trajanju i korištenim medijima.

Prije dodjele Effie nagrada u zagrebačkom Hypo centru održana je šesta Effie konferencija o komunikacijskoj učinkovitosti na kojoj su predavanja o marketinškoj učinkovitosti održali i svjetski stručnjaci Steve Chazin, bliski suradnik Stevea Jobsa i bivši direktor marketinga Applea, te Martin Lindstrom, autor bestsellera "Buyology - istine i laži o tome zašto kupujemo". Predavanja su održali i domaći stručnjaci iz tvrtke Vipnet Frane Majstorović i Lahorka Habunek, koji su prenijeli svoja iskustva u izgradnji učinkovitoga branda na primjeru Tomata, koji je prošle godine osvojio Effie Grand Prix nagradu te Teresa Alpert (UK), globalni brand strateg i Olivier Genoud (NL), koji se bavi upravljanjem globalnim brandovima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙