Na vrhu su ljestvice Zvijezda ulje, potom Jamnica mineralna voda i Zvijezda majoneza. Četvrta je Gavrilović pašteta, a slijede strani brendovi Milka, Orbit i Coca-Cola, dok je na osmom mjestu Vindijino mlijeko Z'bregov, deveti je Franck čaj, a deseti Zvijezda stolni margarin, objavili su su iz te agencije.
Iz Agrokora ističu kako je na top listi 30 brendova njihovih ukupno devet.
Uz do sada osvojena priznanja i prva BRANDscore lista potvrda je snage brendova Agrokora na hrvatskom, ali i tržištu regije. Ono što je posebno vrijedno pažnje jest da su, prema ocjeni potrošača, domaći brendovi nadjačali jake globalne poput Coca-Cole ili Milke, kažu u Agrokoru.
Agencija Ipsos Puls, u okviru svog istraživačkog projekta BRANDpuls izradila je i novi indeks BRANDscore - jedinstveni indikator snage brenda izračunat na temelju važnih indikatora performansi pojedinog brenda.
BrandPuls istraživanje provodi na nacionalno reprezentativnom uzorku od 2.000 ispitanika, dva puta godišnje, za oko 1.000 brendova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje i predstavlja svojevrstan "sud potrošača", odnosno ocjenjivanje snage pojedinog brenda.
(Hina) xtp yds