FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Agrokorovi brendovi najbolje ocijenjeni

ZAGREB, 19. listopada 2011. (Hina) - Na top listi 30 brendova u Hrvatskoj u prvoj polovici ove godine dvije trećine čine domaći brendovi, a na prva su tri mjesta brendovi koncerna Agrokor, pokazali su rezultati BRANDscore istraživanja koje je provela agencija Ipsos Puls na reprezentativnom uzorku od 2.000 ispitanika.

Na vrhu su ljestvice Zvijezda ulje, potom Jamnica mineralna voda i Zvijezda majoneza. Četvrta je Gavrilović pašteta, a slijede strani brendovi Milka, Orbit i Coca-Cola, dok je na osmom mjestu Vindijino mlijeko Z'bregov, deveti je Franck čaj, a deseti Zvijezda stolni margarin, objavili su su iz te agencije.

Iz Agrokora ističu kako je na top listi 30 brendova njihovih ukupno devet.

Uz do sada osvojena priznanja i prva BRANDscore lista potvrda je snage brendova Agrokora na hrvatskom, ali i tržištu regije. Ono što je posebno vrijedno pažnje jest da su, prema ocjeni potrošača, domaći brendovi nadjačali jake globalne poput Coca-Cole ili Milke, kažu u Agrokoru.

Agencija Ipsos Puls, u okviru svog istraživačkog projekta BRANDpuls izradila je i novi indeks BRANDscore - jedinstveni indikator snage brenda izračunat na temelju važnih indikatora performansi pojedinog brenda.

BrandPuls istraživanje provodi na nacionalno reprezentativnom uzorku od 2.000 ispitanika, dva puta godišnje, za oko 1.000 brendova podijeljenih u 60-ak kategorija robe široke potrošnje i predstavlja svojevrstan "sud potrošača", odnosno ocjenjivanje snage pojedinog brenda.

(Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙