Ta se kupnja podudara s Unileverovom strategijom širenja na brzorastuća tržišta u razvoju poput Rusije, gdje tržište proizvoda za osobnu njegu raste po godišnjoj stopi višoj od 10 posto, i pozicionira ga odmah iza američkog konkurenta Procter & Gamblea.
Britansko-nizozemska grupa želi amortizirati slabu potražnju na europskim i američkim tržištima, te je u potrazi za ulaganjima u regije u razvoju. U Unileveru očekuju da će do 2020 na tim tržištima ostvarivati tri četvrtine prihoda, u odnosu na sadašnjih oko 54 posto.
Najavljenom akvizicijom Unilever će osigurati pristup Kalininoj raširenoj distribucijskoj mreži i dobroj bazi za proizvodne inovacije.
Unilever je treća po veličini grupa u svijetu za proizvodnju hrane i proizvoda široke potrošnje a kupovinom Kaline dodat će vlastitim brendovima za njegu kože i kose Dove, Sunsilk, Timotei i Clear ruske brendove Pure Line, Black Pearl i Silky Hands.
Odjel osobne njege bilježi najveći rast u grupi Unilever i u 2010. generirao je gotovo trećinu prihoda grupe u iznosu 44,3 milijarde eura. Ima vrlo jake pozicije na tržištima u nastajanju poput Indije, Brazila i Kine.
Kalina je pak prognozirala da će ove godine ostvariti prihode od 303 milijuna eura, i to najvećim dijelom na tržištima Rusije, Ukrajine i Kazahstana.