Azijsko-pacifička regija, na čelu s Kinom, sada je treće najveće tržište AB InBev-a i ublažila je probleme proizvođača piva na tradicionalnim tržištima povezane s teškim ekonomskim uvjetima.
Obujam prodaje piva u Kini, gdje AB InBev prodaje brandove Budweiser, Harbin i Sedrin, porastao je u dugom tromjesečju za 12 posto u usporedbi s godinom ranije.
Dobri rezultati u Kini pomogli su pogurati neto dobit kompanije na 1,45 milijarde dolara. Prihodi su povećani za 8,5 posto na 9,52 milijarde dolara.
Pritom je oštar rast prodaje u Kini, koju je financijski direktor Felipe Dutra nazvao „uzbudljivim i rastućim tržištem", zamaskirao pad obujma prodaje u SAD-u i Brazilu.
U SAD-u je „visoka razina nezaposlenosti i dalje najozbiljniji izazov za gospodarstvo“, kazao je Dutra, dodavši da će se kompanija nastaviti fokusirati na ono na što može utjecati.
U Latinskoj Americi, drugom najvećem tržištu AB InBev-a, obujam prodaje u Brazilu pao je za dva posto, što Dutra objašnjava prošlogodišnjim iznimno visokim stopama rasta povezanim sa svjetskim nogometnim prvenstvom.
U Europi je jaka prodaja u Njemačkoj i na domaćem tržištu Belgiji amortizirala oštar pad u Velikoj Britaniji, gdje su prošlogodišnji rezultati također bili potpomognuti svjetskim prvenstvom u nogometu.