Izrada projekta sanacije i nadzor nad radovima ugovoren je s IGH, a izvedba radova s Hidroelektrom Niskogradnjom i Pružnim građevinama d.o.o., navodi se u priopćenju.
Od rujna 2010. do veljače 2011. izvedba radova je bila usporena ili zaustavljena zbog visokog vodostaja te izlijevanja rijeke Save iz korita.
Visoki vodostaj prouzrokovao je erozije tla, slijedom čega je bilo potrebno dopuniti projekt sanacije.
Nova oštećenja su sanirana i krajem svibnja uspješno je izveden najrizičniji zahvat izdizanja i ravnanja mosne konstrukcije. Nakon toga uklonjen je stari nagnuti stup te se upravo izvodi novi stup.
Rok za završetak građevinskih radova je 28. rujna nakon čega slijede radovi na obnovi kolosijeka, signalizacije i kontaktne mreže te pokusno opterećenje, tj. tehnički pregled objekta.
U tvrtki ističu kako je cilj da se most u promet preda polovicom prosinca kada na snagu stupa vozni red 2011/2012.
Nakon toga promet teretnih vlakova ponovno će se uspostaviti uobičajenom trasom prema Zagreb Ranžirnom kolodvoru, a Zagreb Glavni kolodvor se rasteretiti od teretnog prijevoza.